Moi! Mä alotin bloggaamisen nyt täälä kun löysin osoitteen pari vuotta vanhasta systeristä :D

Nyt aluksi en tee mitään kauhean lifestyle:mäistä teksiä, koska nyt on aamu jne...

Tähän blogiin tulee paljon kuvia, ja pyrin lisäämään postauksia joka päivä!

Mun viikonloppu on menny suhtkoht hyvin, kaveri oli meillä yötä ja luettiin missmixei ja Demei.

Huomasin eilen ku olin ottamas kik messengeriin uutta profiili kuvaa että mulla on todella pyöreät posket, mä en ole mikään pullukka vaikka onki pyöreet posket, ihan normi painonen xD siltiki vaa nii repesin ku katoin niitä kuvia :'D

Ja tiedättekö te miten sais tasasen rusketuksen naamaan? mulla on nii vaalee naamá ku mulla oli aina joku tyyny naamalla ku aurinko poltti mun naamaa, mulla oli kesällä paljon finnejä jonka takia se poltti, mitkää rasvat ei auttanu :'(

Laitan toiseen postaukseen kuvia mitä oon ostellu viimekuussa ja lemppari asut! :)